12 Haziran 2016 Pazar

ENTERTAİNER


20 NİSAN 2016
Romantik Komedi

OYUNCULAR
Ji Sung - Shin Sok Hu
Hyeri - Jung Geu Rin
Kang Min Hyuk - Jo Ha Neul
L Joe - Seo Jae Hoon
Gong Min - Kyle
Lee Tae Sun - Na Yun Soo


Bu sayfada spoiler bulunmaktadır.

                Yazıma başlarken sizlere söylemem gerekir ki ben bir Ji Sung hayranıyım. Hele de yüz mimiklerinin hastasıyım. O yüzden artık taraflı mı değerlendirme yaparım diziyi bilemiyorum. Ama olduğunca tarafsız yazmaya çalışacağım J
                Final yaptığı gibi jet hızıyla izlediğim diziyi sizlerle hemen paylaşmak istedim. Benim beğenerek izlediğim bu diziyi herkes aynı derecede beğenir mi bilemiyorum. En başta söylemeliyim dizide öyle çok öpüş-koklaş yok. Öyle büyük aşkların işlendiği bir dizi değil daha çok arkadaşlık, dostluk içeriyor diyebilirim. Aşk hiç mi yok derseniz var tabi ki…
                Konusuna gelince şirket kurmak isteyen Shin Suk Ho adlı menejerin (bu Ji Sung oluyor) başından geçen olaylar ve şarkıcı olma hayali olan gencin (bu da Kang Min Hyuk oluyor) yaşadıkları diyebilirim kısaca. Ama konuyu bu kadar kısa açıp bırakmak istemiyorum o yüzden biraz daha anlatacağım konuyu sizlere.
                Shin Suk Ho menejerlik yaptığı şirketten ayrılıp kendi şirketini kurmak ve çalıştığı bir grubu yanına almak istiyor. Bu grup için şirkete dava açan ve kazanan Shin Suk Ho bu dava yüzünden şirket ile ters düşer. Şirket onu bitirmek isterken O da bir çıkış yolu arar. Tam ümidi kesmişken Jo Ha Neul ile karşılaşır. Jo Ha Neul’ın da hayatında ters giden birçok olay vardır. Shin Sok Hu ve Jo Ha Neul birlikte mücadeleye başlar ve olaylar böyle devam eder.
                Bu diziyi izlerken çok güldüğüm sahneler de vardı, ağladığım sahnelerde vardı. Zaten bir Kore dizisi klasiği haline gelen komedi ve dramın aynı anda izleyici ile buluşmasını güzel bir şekilde izledik.
                Bu kadar gevezelik yeter diyorum ve sizlere bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. İzleyecek olanlara da keyifli seyirler diliyorum.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder